آسایش را با خرید آپارتمان در بهترین منطقه تهران تجربه کنید :

بنظر شما بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان کدام منطقه است؟
اصلا خرید زمین بهتر است یا آپارتمان؟

شهر تهران به‌ عنوان پایتخت ایران و با جمعیتی نزدیک به نه میلیون نفر، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا به‌شمار می‌آید.

اگر شما قصد خرید خانه در پایتخت را داشته باشید، حتما می‌دانید که انتخاب بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان از بین مناطق 22 گانه این کلان‌شهر بسیار دشوار است.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

چرا که هر منطقه از تهران مزایا و معایب خاص خود را دارد و شما باید با بررسی تمام شاخصه‌های مهم، در نهایت یکی از این مناطق را برای خرید آپارتمان انتخاب کنید.

با وجود دشوار بودن انتخاب، تنها با کمی بررسی می‌توان بهترین منطقه پایتخت برای خرید آپارتمان را انتخاب کرد.

چرا که برخی از شاخصه‌ها مانند امکانات رفاهی، خدماتی، گردشگری و تفریحی، در مناطقی مانند منطقه 22، 5، 2 و 4 در سطح بالاتری نسبت به بقیه مناطق تهران قرار دارند.

در این مطلب با بهترین منطقه پایتخت برای خرید آپارتمان و ویژگی‌های مهم آن آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان چیست؟

قبل از این که به سراغ انتخاب بهتر‌ین منطقه تهران برای خر‌ید آپار‌تمان برویم، باید بررسی کنیم که منطقه مورد نظر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان آن را بهترین منطقه تهران دانست.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکانات رفاهی و خدماتی مناسب، خلوت بودن و امکانات تفریحی و گردشگری مناسب اشاره کرد. این پارامترها تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت زندگی افراد دارند و به همین خاطر در انتخاب بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان باید آن‌ها را در نظر گرفت.

در ادامه با اهمیت هر یک از این پارامترها آشنا می‌شویم، البته میتوانید قبل از آن این مقاله را نیز مطالعه کنید تا در شفافی از  انواع سرمایه گذاری در املاک داشته باشید .

امکانات رفاهی و خدماتی مناسب

بیمارستان، نانوایی، سوپرمارکت، کلانتری، شبکه آبرسانی، فاضلاب، گاز، برق، سالن‌های ورزشی و غیره از مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدماتی هستند که بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان باید از آن‌ها برخوردار باشد.

چرا که این امکانات، در واقع جزو امکانات اولیه برای زندگی در یک کلان‌شهر به‌شمار می‌آیند.

برای مثال در نزدکی آپارتمان شما حتما باید یک مرکز درمانی مناسب واقع شده باشند تا شما بتوانید در مواقع اورژانسی به آن مراجعه کنید.

از طرف دیگر امکاناتی مانند شبکه گاز، فاضلاب، برق و آب مناسب نیز جزو مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدماتی یک منطقه به‌شمار می‌آیند. چرا که بدون این امکانات، زندگی در محیط شهری ممکن نیست.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان باید خلوت باشد

شهر تهران با نه میلیون نفر جمعیت، یکی از شلوغ‌ترین شهرهای دنیا به‌شمار می‌آید.

به همین خاطر ترافیک در بیشتر مناطق 22 گانه تهران بسیار زیاد است و ساکنین پایتخت باید زمان زیادی را در اتوبان‌ها و حتی خیابان‌های شهر تهران سپری کنند.

به همین خاطر در انتخاب بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان، باید به تراکم جمعیتی آن منطقه توجه کرد. برای مثال منطقه 22 تهران یکی از خلوت‌ترین مناطق پایتخت به‌شمار می‌آید.

البته زیرساخت‌های تعبیه شده در این منطقه نیز با جمعیت بالای تهران تطابق دارد و به همین خاطر ساکنین این منطقه به‌ندرت شلوغی و ترافیک را در خیابان‌ها و محله‌های منطقه 22 حس خواهند کرد.

برخورداری از آپارتمان‌های لوکس

تهران به‌ عنوان پایتخت ایران با محله‌های لوکس و خانه‌های لاکچری خود شناخته می‌شود بنابراین اگر برای خرید ملک خود نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید راهنمای خرید ملک را بخوانید  .

به همین خاطر بسیاری از افراد علاقه دارند تا در بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان، آپارتمان‌هایی لوکس خریداری کنند.

پس برای انتخاب بهترین محله پایتخت، باید لوکس بودن آپارتمان‌های آن را نیز در نظر گرفت. برخی از محله‌های تهران از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شرایط بسیار مناسبی دارند اما جزو محله‌های لوکس به‌شمار نمی‌آیند.

امکان خرید آپارتمان با هر بودجه‌ای

بسیاری از خریداران آپارتمان، بودجه‌ای محدود برای خرید خانه دارند. از طرف دیگر این دسته از خریداران می‌خواهند با بودجه مورد نظر خود، در منطقه‌ای مناسب ساکن شوند.

به همین خاطر باید بتوان در بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان، با هر بودجه‌ای یک خانه مناسب خریداری کرد. برای مثال در منطقه 22 تهران شما با هر بودجه‌ای (نزدیک به میانگین قیمت ملک در تهران) می‌توانید یک آپارتمان مناسب خریداری کنید.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

درصورتی‌که در بسیاری از محله‌های تهران شما چنین فرصتی نخواهید داشت. در برخی محله‌های پایتخت قیمت تمام آپارتمان‌ ها بسیار بالا است و در برخی محله‌های دیگر نیز با وجود قیمت مناسب آپارتمان‌ها، شاخص‌های کیفی در سطح مناسبی قرار ندارند.

امکانات تفریحی و گردشگری مناسب

یکی از پارامترهایی که افراد در انتخاب بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان به آن کم‌تر توجه می‌کنند، امکانات تفریحی و گردشگری مناسب است.

منطقه مورد نظر شما باید پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، موزه، جاذبه‌های طبیعی و غیره داشته باشد تا شما بتوانید در آخر هفته‌ها و تعطیلات، با خانواده خود اوقات فراغت خوبی را سپری کنید.

منطقه 2 تهران

بعد از آشنایی با ویژگی‌های بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان، باید به معرفی مناطق خوب پایتخت بپردازیم. منطقه 2 تهران را می‌توان یکی از بهترین و محبوب‌ترین مناطق این کلان‌شهر دانست. از جمله محله‌های خوب این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سعادت‌آباد
  • ستارخان
  • صادقیه
  • شهرک غرب
  • مرزداران
  • گیشا
  • فرحزاد
  • طرشت

اگر به دنبال خرید آپارتمان‌ های لوکس و گران‌ قیمت در تهران هستید، منطقه 2 تهران می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

این منطقه علارغم کلاس بالایی که دارد ولی همچنان خانه ی ویلایی در آن مرسوم میباشد، برای فهمیدن نکات مهم در خرید خانه ویلایی کلیک کنید .

هرچند که طی سال‌های اخیر، تراکم جمعیت این منطقه نیز بسیار زیاد شده است و ساکنین آن باید ساعت‌های زیادی را در ترافیک سپری کنند.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

منطقه 5؛ یکی از محبوب‌ترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان

یکی دیگر از بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در تهران، منطقه 5 است. این منطقه تقریبا در شمال و شمال غربی پایتخت قرار دارد و جزو مناطقی با امکانات و دسترسی مناسب به‌شمار می‌آید. چرا که ساکنین آن به بزرگراه‌هایی مانند همت، حکیم، ستاری، اشرفی اصفهانی و لشکری دسترسی خوبی دارند.

از جمله بهترین محله‌های منطقه 5 تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکباتان
  • آپادانا
  • شهر زیبا
  • کوهسار
  • ارم
  • باغ فیض
  • پونک شمالی و جنوبی
  • جنت‌آباد شمالی و جنوبی

منطقه 22؛ بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

همان‌طور که اشاره شد، برای انتخاب بهتر‌ین منطقه تهر‌ان برای خر‌ید آپار‌تمان باید پارامترهای مختلفی را بررسی کرد. دقیقا به همین خاطر است که انتخاب بهترین منطقه از میان 22 منطقه پایتخت کار دشواری می‌باشد.

اما باید به شما بگوییم که از میان تمام مناطق 22 گانه کلان‌شهر تهرا‌ن، منطقه 22 را می‌توان بهترین منطقه تهرا‌ن برای خر‌ید آپارتمان دانست.

منطقه‌ای که بسیار مدرن است و زیرساخت‌های آن به‌خوبی با شاخصه‌های زندگی در یک کلان‌شهر تطابق دارند.

خیابان‌های پهن، دسترسی مناسب به بزرگراه‌ها، امکانات گردشگری و تفریحی مناسب، تنوع بالای آپارتمان‌ها و شرایط آب‌وهوایی خوب از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه از پایتخت هستند.

به همین خاطر، اگر قصد خر‌ید آپار‌تمان در تهران را دارید، می‌توان گفت که منطقه‌ 22 بهتر‌ین گزینه برای شما است. در ادامه با ویژگی‌ها و محله‌های این منطقه آشنا می‌شویم.

کدوم منطقه ی تهران واسه خرید خونه از همه بهتره؟

مزایای منطقه 22 به‌عنوان بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

هر یک از مناطق 22 گانه شهر تهران ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما باید گفت که منطقه 22 بسیاری از ویژگی‌های بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان دارا است.

برای مثال این منطقه از نظر مساحت تقریبا دو برابر بزرگ‌ترین منطقه کلان‌شهر تهران می‌باشد. به همین خاطر تراکم جمعتی بسیار مناسبی دارد. این ویژگی در کلان‌شهر شلوغ تهران بسیار مهم است.

از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی منطقه 22 نیز بسیار مناسب است. چرا که این منطقه در پایین‌دست رودخانه‌های کن و وردیج قرار دارد و با کوهستان البرز مرکزی همسایه است.

به همین خاطر شرایط آب‌وهوایی آن به نسبت مناطق مرکزی تهران بهتر می‌باشد. همچنین باید اشاره کرد که به علت قرار گرفتن در شمال آزادراه تهران – کرج، دسترسی مناسبی به این شاهراه دارد.

از دیگر مزایای منطقه 22 به‌عنوان بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان، می‌توان به بافت مدرن و نوساز آن اشاره کرد.

درصد بالایی از آپارتمان‌های این منطقه نوساز به‌شمار می‌آیند و شرایط بسیار مناسبی دارند. خیابان‌ها و فضای شهری این منطقه نیز از این قاعده جدا نیستند.

البته باید اشاره کرد که محله‌هایی مانند دهکده المپیک، شهرک راه‌آهن (گلستان) و چشمه جزو بافت نسبتا قدیمی این منطقه به‌شمار می‌آیند اما بیشتر آپارتمان‌های این منطقه نوساز هستند.

از طرف دیگر تمام خیابان‌ها و مسیرهای دسترسی منطقه 22 نیز کاملا استاندارد طراحی شده‌اند تا به‌خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز ساکنین آن باشند.

یکی دیگر از مزایای منطقه 22 تهران، تعداد برج‌های بسیار زیاد آن است.

به همین خاطر اگر به زندگی در یک محیط شهری مدرن علاقه‌مند هستید، منطقه 22 برای خرید آپارتمان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان

برج‌های این منطقه بین 10 الی 42 طبقه ارتفاع دارند و شما می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه خود، آپارتمان‌های هر یک از این برج‌ها را برای زندگی انتخاب کنید.

بهترین شهرک‌ها، برج‌ها و محله‌های منطقه 22 تهران

شما برای خرید آپارتمان در بهترین منطقه تهران یعنی منطقه 22 سه گزینه اصلی پیش روی خود دارید. به عبارت دیگر، شما می‌توانید آپارتمان‌های برج‌ها، شهرک‌ها و محله‌های منطقه 22 تهران را خریداری کنید.

البته میتوانید از طریق پیش فروش آپارتمان در چیتگر نیز یک فرصت سرمایه گزاری و هم خریدی با قیمتی بسیار مناسب تر زا داشته باشید

انتخاب آپارتمان در برج‌های منطقه 22 تهران این مزیت را دارد که شما می‌توانید در نزدیکی دریاچه زیبای چیتگر ساکن شوید. از طرف دیگر آپارتمان‌های موجود در محله‌ها و شهرک‌های این منطقه قیمت بهتری دارند و برای بودجه‌های محدود گزینه‌ای ایده‌آل به‌شمار می‌آیند.

برخی از بهترین برج‌ ها، محله‌ ها و شهرک‌ ها منطقه 22 تهران عبارت‌اند از:

  • برج‌های لبخند
  • برج آبشار
  • برج افرا
  • برج‌های پاسارگاد
  • برج‌های مجتمع امین
  • برج‌های مجتمع صدف
  • محله چشمه
  • محله دهکده المپیک
  • محله پیکان‌شهر
  • شهرک لاله
  • شهرک چیتگر
  • شهرک زیبادشت
  • مروارید شهر

با خرید آپارتمان در منطقه 22، بهترین منطقه تهران را انتخاب کرده‌اید

پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران، بوستان جوانمردان، دریاچه چیتگر و پارک آب اُپارک، تنها بخشی از امکانات تفریحی و گردشگری منطقه 22 تهران به‌شمار می‌آیند.

منطقه‌ای که با قطعیت می‌توان آن را بهترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان دانست.

اگر قصد خرید آپارتمان در یک منطقه ی نوساز و مدرن را دارید، منطقه 22 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که می‌توانید در آن به‌ دور از هیاهوی پایتخت زندگی کنید و اوقات فراغت فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *