پیش خرید آپارتمان در تهران

پیش فروش آپارتمان در تهران چگونه است؟ و چطور میتوان از این روش خانه دار شد؟

پیش خرید آپارتمان در تهران به چند دلیل باعث سود آوری میشود، اولا در این روش تنها به این دلیل که خانه هنوز تکمیل نشده است، شما ملک را با قیمتی کمتر از قیمت ملک آماده تحویل در همان محله خریداری می‌کنید.

که باعث ایجاد فرصتی برای خریداران ملک به سمت فروش آپارتمان اقساطی تهران میگردد .

در واقع شما توانستید با قیمت مناسبی در تهران خانه خریداری کنید .

از نظر سرمایه‌گذاری بلند مدت نیز پیش خرید آپارتمان در تهران یک سرمایه‌ گذاری سودآور است؛ زیرا خانه های پیش فروش عموما در محله‌ هایی ساخته می‌شوند که در حال توسعه هستند و پروژه‌ های ساخت‌ و ساز بسیاری در آن‌ ها در اجرا است.

حاشیه سود شما چیزی در حدود 10 تا 30 درصد است. از سوی دیگر طی مدت زمان تنظیم قرارداد تا زمان تحویل ملک نیز بازار مسکن تهران دارای رشد مداوم قیمت است.

پیش فروش خانه در  تهران؛ بهترین روش‌ برای خرید خانه :

خرید آپارتمان شرایطی در تهران برای کسانی است که از بودجه کافی برای پرداخت یکجای مبلغ ملک برخوردار نیستند.

برای این‌ که در تهران صاحب یک واحد آپارتمانی شویم، روشی وجود دارد از جمله پیش فروش خانه در تهران .

بسیاری از افرادی که از بودجه کافی برای خرید یک آپارتمان مناسب و نوساز در تهران برخوردار نیستند ممکن است بالافاصله به فکر خرید آپارتمانی کوچک‌تر از حد نیاز و یا خرید ملکی قدیمی در محله‌های پایین شهر بیفتند.

هریک از این انتخاب‌ها مشکلاتی را برای شما به‌همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دشواری زندگی در خانه‌های نقلی و هزینه بالای نگهداری و تعمیرات خانه‌های قدیمی اشاره کرد.

در مقابل با انتخاب روش پیش خرید آپارتمان تهران، می‌توانید برای یک واحد آپارتمان، پیش از تکمیل آن قرارداد پیش فروش را تنظیم کنید.

بنابراین پس از پرداخت اقساط ملک و نیز تکمیل مراحل ساخت، شما صاحب آپارتمانی نوساز می‌شوید که از امکانات و متراژی متناسب با نیازهای شما برخوردار است.

ما در این برگه برای شما قیمت پیش فروش آپارتمان در تهران را بصورت پروژه ای دسته بندی کرده ایم و شما میتوانید آن ها را ببنید و برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .

چرا پیش فروش اقساطی آپارتمان در تهران را انتخاب کنیم؟

تهران بزرگ‌ترین شهر ایران با مساحتی در حدود ۷۵۱ کیلومتر مربع است و بیش از ۹ میلیون نفر جمعیت دارد.

این کلانشهر علاوه‌بر رشد طبیعی جمعیت، مقصد بسیاری از مردم شهرستان‌های مختلف است. این رشد جمعیت نیاز به مسکن و نیاز به ساخت‌وساز را افزایش می‌دهد.

عمده ی پیش فروش های ایران، پیش فروش آپارتمان در چیتگر میباشد .

افزایش تقاضا برای مسکن، هم باعث رونق بازار و هم باعث رشد مناسب قیمت مسکن می‌شود.

به‌همین دلیل تهران را می‌توان بهترین شهر ایران برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک و استفاده از روش‌هایی مانند پیش خرید آپارتمان دانست.

از سوی دیگر تهران یکی از گران‌قیمت‌ترین شهرهای جهان برای خرید مسکن به‌شمار می‌آید و بزرگ‌ترین پروژه‌های ساخت‌وساز در ایران در این شهر اجرا می‌شوند.

سازندگان عموما یا خانه‌های کلنگی را برای تخریب و ساخت آپارتمان انتخاب می‌کنند و یا به‌سراغ محله‌هایی می‌روند که هنوز زمین خالی در آن‌ها موجود است با این حال پیش فروش آپارتمان تهران رو به کاهش است چرا که میزان زمین محدود است .

ولی قیمت پیش فروش آپارتمان در تهران در حال حاضر با توجه به زمانی که پروژه ها دارند معقول و منطقی است .

تهران، شهرهایی درون یک شهر با فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملکی

رشد مساحت تهران آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که امروزه دیگر تشخیص مرزهای این شهر با شهرها و نواحی اطراف آن مانند شهر کرج دشوار است.

از سوی دیگر بخش‌هایی از این شهر هرکدام از چنان وسعتی برخوردار هستند که می‌توان آن‌ها را شهرهایی درون یک شهر دانست.

شهرک‌های جدید تهران نیز از همین ویژگی برخوردار هستند و سرعت رشد آن‌ها بی‌نظیر است.

نکته بسیار مهم این است که در هر منطقه‌ای از تهران که سرعت نوسازی یا ساخت‌وساز از صفر، زیاد باشد، سودآوری از روش‌های سرمایه‌گذاری ملکی مانند پیش خرید آپارتمان افزایش می‌یابد.

تمام پروژه های پیش فروش آپارتمان را بدون محدودیت لوکیشن را در این برگه ببینید .

ضریب اطمینان سرمایه‌گذاری در پیش خرید آپارتمان در تهران

شهرهای در حال توسعه همواره بازار مسکن پررونقی دارند. با این حال گاهی میزان ساخت‌وساز با میزان تقاضا هماهنگی ندارد.

نرخ رشد جمعیت و مهاجرپذیری دو عامل مهم در این زمینه هستند.

مساله مهم در انتخاب بین تهران و شهرستان‌های دیگر در این است که پایتخت بودن تهران، توسعه زیرساخت‌ها و درآمد بالای مشاغل در این شهر باعث توسعه مداوم شهر و نرخ بالای مهاجرت از شهرهای دیگر به تهران می‌شود.

بنابراین ضریب اطمینان سرمایه‌گذاری و پیش فروش مسکن در این شهر از دیگر شهرهای ایران بیشتر است.

چگونه در تهران آپارتمان برای پیش خرید انتخاب کنیم؟

برای پیش خرید آپارتمان در تهران راه‌های مختلفی وجود دارد. همچنین معیارهای گوناگونی را باید در نظر بگیرید که در‌ این مقاله با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

با این حال یکی از مهم‌ترین معیارها، انتخاب مکان ملک است. چه بخواهید پس از تکمیل ملک، خودتان در آپارتمان زندگی کنید و چه از این روش فقط برای سودآوری از بازار مسکن استفاده می‌کنید، مکان ملک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای مثال برخی از محله‌های قدیمی تهران رشد خود را کرده‌اند و در صورت پیش فروش خانه در آن‌ها، رشد قیمت چندانی را تجربه نمی‌کنند.

در مقابل برخی از محله‌ها در حال توسعه هستند و به‌همین دلیل می‌توانیم انتظار رشد قیمت بیشتری از املاک آن‌ها داشته باشیم. از سوی دیگر هر محله و منطقه در تهران ویژگی‌های خاص خود را دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • گران یا ارزان بودن املاک منطقه
  • وضعیت آب‌وهوای محله یا منطقه
  • تراکم جمعیت در محله
  • دسترسی آسان و امکانات متنوع حمل‌ونقل شهری
  • میزان رشد قیمت املاک
  • قدیمی یا جدید بودن محله
  • تعداد پروژه‌های پیش خرید در منطقه
  • کیفیت مبلمان شهری، پارک‌ها و مراکز تفریحی
  • دسترسی به مراکز تجاری و فروشگاه‌ها
  • دسترسی به نهادهای اداری و مراکز بهداشت و درمان

بهترین مناطق تهران برای پیش خرید آپارتمان

کلان‌شهر تهران دارای 22 منطقه و ده‌ها محله بزرگ و کوچک است.

پیش از انتخاب محله برای پیش خرید مسکن بهتر است ابتدا روی انتخاب منطقه تمرکز کنید، زیرا وسعت بیشتری را در برمی‌گیرد و همچنین داده‌های کیفی و کمی بسیاری در این زمینه در دسترس قرار دارند.

برای انتخاب منطقه نیز باید به‌مواردی مانند میزان توسعه‌یافتگی منطقه، پتانسیل رشد منطقه از نظر ساخت‌وساز و قیمت و موارد دیگر توجه کنید.

در ادامه مناطق تهران را مطابق با برخی از فاکتورهای موثر در سود سرمایه‌گذاری ملکی، کیفیت زندگی در منطقه و عواملی از این دست بررسی می‌کنیم.

توسعه‌یافته‌ترین مناطق تهران برای پیش خرید

توسعه مناطق شهری دارای فاکتورهای متعددی است.

ابتدا باید بدانیم مناطقی که دارای بیشترین میزان توسعه‌یافتگی هستند، مناطقی گران‌قیمت برای خرید مسکن (برای تمام روش‌های خرید) به‌شمار می‌آیند.

در مقابل اگر قیمت بالای واحدهای آپارتمانی برای شما یک مانع نباشد، این مناطق از شرایطی ایده‌آل برای زندگی برخوردار هستند.

برخی از فاکتورهای توسعه‌یافتگی مناطق شهری عبارتند از:

  • نرخ پایین بیکاری
  • فرصت‌های مناسب برای کسب‌وکار
  • وجود بهترین امکانات حمل‌ونقل عمومی
  • وجود راه‌های دسترسی مناسب
  • میزان دسترسی به اینترنت
  • سطح سواد مردم
  • وجود بازارها و مراکز تجاری گوناگون
  • وجود فضاهای سبز کافی

علاوه‌بر فاکتورهای بالا می‌توانیم به موارد دیگری مانند رونق ساخت‌وساز، وجود آپارتمان‌هایی با بیشترین و به‌روزترین امکانات و شرایط آب‌وهوایی عالی اشاره کنیم. بنابر این فاکتورها برخی از توسعه‌یافته‌ترین و لوکس‌ترین مناطق شهر تهران عبارتند از:

  • منطقه 1
  • منطقه 2
  • منطقه 3
  • منطقه 4
  • منطقه 5
  • منطقه 6

خوش‌آب‌وهواترین مناطق تهران برای پیش خرید

آب‌وهوا می‌تواند یک فاکتور مهم برای انتخاب آپارتمان برای پیش خرید در تهران باشد.

زیرا واحدهای مسکونی و پیش فروش مجتمع تجاری در تهران، واقع در مناطق و محله‌های خوش‌آب‌وهوای تهران دارای تقاضای مناسبی برای خرید هستند، قیمت آپارتمان در چیتگر جزو مناطق پر رونق در تهران میباشد که عمده پروژه های پیش فروش آپارتمان در تهران در آن جا واقع است.

این مساله در مورد شهر شلوغی مانند تهران اهمیت بالایی دارد. به‌طور معمول مناطق مرکزی و جنوبی تهران آب‌وهوای دلپذیری ندارند.

کمبود فضاهای سبز در این مناطق و رفت‌وآمد بالای مردم و ترافیک خودروها از جمله دلایلی برای این موضوع هستند.

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه