معایب برج‌های چیتگر از نظر سرمایه‌گذاری و زندگی

معایب برج های چیتگر، در این پهنه ی عظیم از منطقه 22 که هر روز از گسترش خاصی برخوردار است برج های زیادی در حال ساخت و البته در حال سکونت میباشند، اما همه چیز عالی و گل و بلبل نیست!

در این مقاله معایب برج های چیتگر را بررسی میکنیم که شاید کمتر به آن توجه شده باشد .

برج‌های چیتگر دارای مزایای و معایب خاص خود هستند. همین مساله باعث شده است تا بسیاری از افرادی که قصد سکونت در منطقه 22 و این برج‌ها را دارند، کمی تردید داشته باشند.

معایب برج های چیتگر

اما باید بگوییم مشکلاتی که این برج‌ها دارند، معمولا با تکمیل پروژه و توسعه منطقه رفع می‌شوند.

به عنوان مثال، دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی از این برج‌ها کمی دشوار است اما با تدابیر شهرداری منطقه در حال رفع است.

در این مطلب معایب برج های چیتگر را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

کمی درباره برج‌های چیتگر و شرایط زندگی در این منطقه بدانید

منطقه 22 تهران که به آن منطقه چیتگر هم گفته می‌شود، منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا با امکانات رفاهی و تجاری بی‌نظیر است.

در این منطقه برج‌های زیادی برای سکونت وجود دارند که بسیاری از آن‌ها بیش از 15 طبقه دارد.

تعداد طبقات برخی از این برج‌ها به 40 طبقه هم می‌رسد.

برج‌های چیتگر به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریاچه، ویو عالی دارند.

همچنین به دلیل وجود این دریاچه و البته قرارگیری برج‌ها در منطقه کوهپایه‌ای، در چیتگر آب‌وهوای تمیز و مناسبی را شاهد هستیم

. همین باعث شده است تا برج‌هایی که در این منطقه ساخته می‌شوند، ارزش بالایی برای سکونت و حتی سرمایه‌گذاری داشته باشند.

زندگی در چیتگر چه معایبی دارد؟

تقریبا همه با مزایای زندگی در چیتگر آشنا هستیم و می‌دانیم که این منطقه و برج‌های چیتگر، فرصت مناسبی برای زندگی و همین‌طور سرمایه‌گذاری هستند.

اما برج‌های چیتگر دارای معایب خاص خود هم هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت بالای برج‌ها، نبود مدارس دولتی کافی در حوالی برج‌ها، شلوغی برخی آپارتمان‌های نزدیک برج های چیتگر، کمبود سیستم حمل و نقل عمومی، وجود دست‌فروش‌های مختلف در حوالی برج‌ها و دریاچه چیتگر، مشکل کمبود آب در برخی برج‌ها، زمستان‌های نسبتا سرد و نبود پارکینگ کافی در برخی مناطق چیتگر اشاره کرد.

در ادامه با معایب این برج‌ها آشنا می‌شویم.

معایب برج های چیتگر چیست؟

قیمت بالای برخی از برج های منطقه چیتگر

یکی از معایب برج های چیتگر، قیمت بالای برخی از آن‌ها است.

در این منطقه، قیمت آپارتمان در چیتگر به دلیل امکانات زیاد و واقع شدن در نزدیکی دریاچه، نسبتا بالا است.

اما قیمت برخی از برج‌ها که دارای دسترسی عالی، امکانات رفاهی منحصر به فرد و برخی ویژگی‌های دیگر هستند، به مراتب بالاتر از برج‌های دیگر است.

البته این موضوع امری کاملا طبیعی است و این شرایط در تمام نقاط تهران و ایران وجود دارد.

نبود مراکز آموزش دولتی کافی در اطراف برج‌ها

بسیاری از والدینی که در نزدیکی دریاچه چیتگر و در برج‌های آن زندگی می‌کنند، به دنبال ثبت نام فرزندان خود در مراکز آموزشی دولتی هستند.

اما در اطراف برج‌ها، مراکز آموزشی دولتی چندان زیادی وجود ندارند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که این مشکل در حال رفع است و در آینده نزدیک، مراکز آموزشی دولتی زیادی در حوالی برج های چیتگر افتتاح خواهند شد.

درباره مراکز آموزشی در حوالی برج های چیتگر، باید به این نکته اشاره کنیم که اگرچه مراکز آموزشی دولتی زیادی در این منطقه وجود ندارند، اما می‌توانید فرزند خود را در مراکز غیرانتفاعی و خصوصی ثبت نام کنید.

در این منطقه مدارس غیرانتفاعی زیادی وجود دارند و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

عدم دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل عمومی

از جمله معایب برج های چیتگر می‌توان به عدم دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

در این منطقه، ایستگاه‌های اتوبوس محدودی وجود دارد و این باعث سختی در رفت‌وآمد برای برخی از ساکنان برج های چیتگر شده است.

از جمله دیگر محدودیت‌ها در دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی در چیتگر می‌توان به عدم وجود ایستگاه‌های متروی زیاد اشاره کرد.

به زبان دیگر، برای دسترسی به ایستگاه مترو، باید مسافتی را با تاکسی یا خودروی شخصی طی کنید.

البته این مشکل در دست اقدام قرار دارد و به زودی ایستگاه مترویی در نزدیکی برج های چیتگر افتتاح خواهد شد.

همین موضوع درباره ایستگاه‌های اتوبوس هم وجود دارد و سازمان اتوبوس‌رانی در تلاش برای ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس در این منطقه است.

معایب برج های چیتگر

زمستان‌های نسبتا سرد؛ از جمله معایب برج های چیتگر

یکی از معایب زندگی در برج های چیتگر، زمستان‌های نسبتا سرد آن است.

این منطقه در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد. وجود این دریاچه باعث شده است تا آب‌و‌هوای چیتگر در تابستان بسیار عالی و متعادل باشد.

با این حال، ممکن است در زمستان، کمی سرمای بیشتری را نسبت به مناطق دیگر تهران تجربه کنید که این علاوه بر دریاچه، به واقع شدن برج‌ها در کوهپایه هم مربوط باشت.

با این حال، نمی‌توان این موضوع را ایراد بزرگی بیان کرد و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

نبود پارکینگ کافی در حوالی برخی از برج‌های چیتگر

از جمله دیگر معایب برج های چیتگر که برخی از ساکنین این برج‌ها با آن مواجه هستند، عدم وجود پارکینگ کافی در این مناطق است.

در رابطه با این موضوع باید بگوییم به دلیل واقع شدن برج‌ها در نزدیکی دریاچه و افزایش بازدیدکنندگان از آن، ممکن است در برخی مواقع، برخی از ساکنین برج‌های چیتگر با مشکل عدم پارکینگ مواجه شوند.

اما در رابطه با رفع این مشکل، در حال حاضر، پارکینگ‌های اختصاصی برای ساکنین این برج‌ها در حال ساخت هستند که در آینده نزدیک بهره‌برداری از آن‌ها آغاز می‌شود. در نتیجه، این مشکل هم به راحتی رفع خواهد شد.

آیا می‌توان معایب برج های چیتگر را نادیده گرفت؟

یکی از سوالاتی که همواره درباره برج‌های چیتگر مطرح می‌شود این است که “آیا می‌توان مشکلات چیتگر را نادیده گرفت؟”. در پاسخ به این سوال، باید بگوییم درست است که برج های چیتگر دارای معایب خاص خود هستند.

اما این معایب، مشکلاتی اساسی نیستند و در آینده نزدیک دیگر چنین مشکلاتی وجود نخواهند داشت.

در مقابل معایب، برج های چیتگر مزایای خاص خود را هم دارند. برج‌های چیتگر دسترسی آسانی به اتوبان‌های تهران مانند حکیم دارند. همین موضوع باعث شده است تا برای رفتن به بخش‌ها و مناطق مختلف تهران، هیچ نگرانی و سختی نداشته باشید.

معایب برج های چیتگر چیست ؟

پتانسیل بالای رشد از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در برج های چیتگر است که می‌تواند تمام معایب آن‌ها را پوشش دهد. به دلیل سرعت رشد بالای این منطقه، با خرید ملک در این برج‌ها می‌توانید در آینده نزدیک سود بسیار زیادی را کسب کنید.

 

چیتگر؛ سرمایه‌گذاری و کسب سود یا شکست و از دست رفتن سرمایه؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری یا سکونت در برج های چیتگر را دارید، ممکن است معایب این برج‌ها شما را دچار تردید کند.

در این رابطه باید بگوییم منطقه 22 تهران که برج‌های چیتگر هم در آن قرار دارند، منطقه‌ای در حال توسعه است.

این موضوع در کنار امکانات منحصر به فرد برج‌های چیتگر باعث شده است تا بتوان برای این برج‌ها پتانسیل رشد بالایی را ارزیابی کرد.

در نتیجه، اگر می‌خواهید به دید سرمایه‌گذاری به برج‌های چیتگر نگاه کنید، توصیه می‌کنیم وقت را تلف نکنید و تردیدی در خرید ملک در این برج‌ها نداشته باشید.

اگر به دنبال زندگی در برج‌های چیتگر هستید، باید بگوییم تمام معایبی که پیش‌تر درباره این برج‌ها به آن‌ها اشاره شد، هیچ‌کدام اختلالی در زندگی شما ایجاد نخواهند کرد.

در نتیجه، اگر به دنبال زندگی در چیتگر هستید، توصیه می‌کنیم مزایای این برج‌ها را در نظر بگیرید و از معایب آن‌ها چشم‌پوشی کنید.

معایب برج های چیتگر

با ملک؛ مشاور حرفه‌ای شما برای سرمایه‌گذاری در برج های چیتگر

برج های چیتگر دارای معایبی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی نسبتا سخت به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس اشاره کرد.

اما این مشکلات در آینده نزدیک رفع خواهند شد و می‌توان گفت که مزایای این برج‌ها بسیار بیشتر از معایب آن‌ها هستند.

برای دریافت مشاوره جهت خرید ملک در برج‌های چیتگر، کارشناسان ما در با ملک آماده ارائه خدمات هستند. برای این منظور، کافی است از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

1 دیدگاه در “معایب برج های چیتگر

  1. صالحي گفت:

    معمولا برج سازي در نزديكي كوهها بسيار زيبا و براي ساكنان آن فضاي دلپذير و رويايي ايجاد ميكند اما فقط در مجاورت كوهها نه وسط شهر. متأسفانه اشتباه بزرگ شهرداري اين بود كه وسط كلانشهرها بلندمرتبه سازي را آزاد گذاشت كه درست نتيجه عكس را داد يعني فضايي ناخوشآيند، خفقان آور و هواي آلوده، در حاليكه سازه هاي مسكوني و حتي تجاري در وسط شهرها در هر مساحتي جداي از همكف نبايد از چهارطبقه بيشتر ساخته شوند كه علاوه بر حفظ فضاي باز و شادابي شهرها جلوي وزش باد و بارش را نميگيرند و در مصرف آب نيز صرفه جويي ميشود و مسلما همين چهارطبقه براي هر ساختمان مسكوني نياز جمعيت تمام شهرها را پاسخ ميدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *