شهرک چیتگر تهران جواهر منطقه 22 است

شهرک چیتگر تهران محله‌ای آشنا برای بیشتر اهالی شهر تهران است.

چیتگر بخشی از منطقه 22 می‌باشد که در شمال غربی پایتخت واقع شده است.

این منطقه با توجه به ساخت و سازهایی که در یک دهه اخیر در آن صورت گرفته است، از شهرک‌هایی مدرن و با امکانات رفاهی و آموزشی بسیار خوب به‌شمار می‌آید، و البته تفریحات دریاچه چیتگر که در اختیار ساکنان این منطقه است.

در این منطقه بیشترین پراکندگی ساختمان‌ها مربوط به برج‌های بلندمرتبه مسکونی، تجاری و اداری می‌شود که بیشترین تقاضا را دارند و یا در حال ساخت هستند و یا تکمیل و تحویل مالکان و بهره‌برداران شده‌اند.

با توجه به ارزش این محله برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک، در این مطلب از با ملک قصد داریم هر آنچه که باید در خصوص شهرک چیتگر تهران بدانید را به شما معرفی کنیم.

شهرک چیتگر تهران

موقعیت مکانی شهرک چیتگر تهران و خصوصیات پهنه‌های آن

عنوان بزرگ‌ترین شهرک مسکونی در منطقه 22 به شهرک چیتگر تهران یا شهرک امام رضا اختصاص دارد.

به دلیل وسعت بسیار بالای زمین این شهرک که مالکیت آن در اختیار بنیاد تعاون ارتش است، چیتگر به 5 بخش یا پهنه تقسیم شده که آن‌ها را با نام‌های پهنه A، B، C،D ،E می‌شناسند.

در ادامه این بخش قصد داریم خصوصیات پهنه‌های مختلف شهرک امام رضا را به شما معرفی کنیم.

نگاه خاصی نسبت به پهنه A شهرک مسکونی چیتگر تهران وجود دارد

جنوب شرقی شهرک مسکونی چیتگر پهنه A در 2 بلوک با تعداد طبقات مختلف احداث شده و از سال 1393 به بعد به ترتیب اولویت به مالکین تحویل داده شده است.

برج‌های پهنه A(بوستان) در برگیرنده 11 بلوک ارکیده 1 تا 11 و 10 بلوک پامچال که از ابتدا به این شکل نامگذاری شده بودند.

اما در حال حاضر، برج‌های پامچال 7 و 8 با نام خلبانان شکاری ارتش که از ابتدا متعلق به اعضای این تعاونی ارتش بودند شناخته می‎‌شوند و برج های پامچال 9 و 10 نیز متعلق به سازمان قضایی ارتش ایران هستند و با این عنوان شناخته می‌شوند.

در برج های پهنه A یا بوستان شهرک مسکونی چیتگر پراکندگی تیپ‌های متنوع را می‌توانید مشاهده کنید که از 64 متر یک خواب تا 225 متر در متراژهای مختلف و با تیپ‌های متنوع را شامل می‌شود و امکان انتخاب را برای سلایق مختلف و با کمترین بودجه برای خریداران این منطقه فراهم می‌کند.

در منطقه چیتگر خریداران واحدهای با متراژ زیر 100متر در برج ها با محدودیت مواجه می‌باشند و در بیشتر برج ها متراژ واحدها از 100 متر به بالا هستند.

اصولا بیشترین تنوع متراژی زیر 100متر در منطقه 22 در پهنه A(بوستان) شهرک مسکونی چیتگر قرار دارد و همین مساله باعث شده نگاه خریداران و سرمایه‌گذاران که تمایل به خرید واحدهایی با متراژهای پایین تر از 100متر دارند، اغلب معطوف به این قسمت از منطقه 22 باشد.

توجه داشته باشید که برای سرمایه‌گذاران ملک اصلی‌ترین نکته در خرید واحدهای این شهرک مسکونی، نقد شوندگی سریع در مقایسه با سایر برج‌های منطقه 22 است که باعث شده نگاه ویژه‌تری نسبت به واحدهای برج های ارکیده و پامچال داشته باشند.

پهنه بندی شهرک چیتگر تهران

پهنه B یا سروستان شهرک مسکونی چیتگر

پهنه B یا سروستان در شمال زمین شهرک چیتگر قرار دارد.

این پهنه از بخش شمال مشرف به بزرگراه خرازی و رشته کوه‌های شمالی هستند.

واحدهای شمالی برج‌هایی که در ردیف اول پهنه بی واقع شده‌اند، چشم‌اندازی ابدی دارند.

در غرب پهنه بی، بلوار پژوهش قرار دارد که باعث شده تردد ساکنان برج‌های سروستان به بزرگراه‌های اصلی مثل همدانی و تهران-کرج هموار شود.

در منطقه شرقی پهنه بی هم بازار بزرگ ایران مال را می‌توانید ببینید که ساکنین برج‌های سروستان شهرک چیتگر تهران می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به امکانات بی‌نظیر این مجموعه تجاری و تفریحی دسترسی کاملی داشته باشند.

پهنه C یا نارنجستان شهرک چیتگر تهران

پهنه C محله چیتگر، از 8 برج یا پروژه در حال احداث تشکیل شده است که به تعاونی‌های زیرمجموعه ارتش تعلق دارد.

پهنه سی در بخش شمالی بزرگراه همدانی، شرق بلوار پژوهش و جنوب غربی شهرک چیتگر واقع شده است.

در نارنجستان بیشترین پیشرفت فیزیکی به برج‌های 1 و 2 نیروی زمینی ارتش اختصاص دارد و خریداران و سرمایه‌گذاران این امکان را دارند تا طبقه و یا واحدی مشخص را خریداری کنند.

پهنه D چیتگر

جنوبی‌ترین بخش از 5 منطقه بنیاد تعاون ارتش منطقه D یا منطقه طبیعی چیتگر می‌باشد.

پهنه D از جنوب با بزرگراه همدانی، از غرب با بلوار پژوهش و از شرق و جنوب رو به پارک جنگلی چیتگر و باغ ملی گیاه‌شناسی قرار دارد و در مقایسه با سایر پهنه‌های محله چیتگر موقعیتی بکر و منحصربه‌فرد دارد.

اطلاعاتی در خصوص پهنه E شهرک امام رضا

پهنه E شهرک مسکونی چیتگر در جنوب ایران مال واقع شده است و به نوعی شرقی‌ترین پهنه این منطقه به شمار می‌رود.

پهنه E نزدیک‌ترین پهنه به دریاچه چیتگر می‌باشد.

این پهنه به طور کلی دارای 4 برج 38 طبقه در حال احداث است که هر 4 بلوک به اعضای تعاونی‌های زیرمجموعه صنایع دفاع تعلق دارد.

مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک چیتگر تهران

پس از احداث این دریاچه در چیتگر برج‌ها، آپارتمان‌ها و شهرک‌های مسکونی بی‌شماری در مجاورت این منطقه احداث شدند که هر یک از آن‌ها یک منبع مناسب برای سرمایه‌گذاری اشخاص به شمار می‌روند.

امروزه هم بسیاری از شرکت‌ها در حال فروش یا پیش فروش واحدهای آپارتمانی در شهرک چیتگر تهران هستند.

در ده سال اخیر هم آینده روشنی برای محله چیتگر تصور شده است و زمین‌ها و املاک این منطقه افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

همین مساله نیز باعث شده است افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مسکونی را دارند، تعلل نکرده و سرمایه خود را وارد ساخت و ساز منطقه چیتگر کنند.

در ادامه این بخش قصد داریم مزایای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مسکونی شهرک چیتگر را بررسی کنیم.

 شهرک چیتگر تهران

خرید ملک در چیتگر، کمترین ریسک سرمایه‌گذاری را دارد

در بازه زمانی فعلی و با توجه به شرایط اقتصادی، کم ریسک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری، خرید آپارتمان و تزریق سرمایه به بخش ساخت و ساز چیتگر است.

این روش از سرمایه‌گذاری باعث می‌شود حتی در صورتی که نرخ مسکن در کوتاه مدت ثابت باشد، افراد بتوانند با فروش آن، سرمایه اولیه خود را به طور کامل به دست بیاورند.

نرخ رشد قیمت در چیتگر در مقایسه با سایر مناطق تهران بیشتر است

به طور کلی نرخ رشد مسکن در منطقه چیتگر در مقایسه با دیگر مناطق پایتخت، بیشتر بوده و از حاشیه سود بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

در حقیقت شما با سرمایه‌گذاری اصولی در این منطقه می‌توانید سود بالای خود را تضمین شده بدانید.

از طرفی باید به این مساله هم توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در شهرک چیتگر تهران با نوسانات قیمتی همراه نیست و برعکس سایر روش‌های سرمایه‌گذاری استرس بالایی را برای شما به همراه ندارد.

سود بالای سرمایه‌گذاری و عدم ریزش نرخ

به سرمایه‌گذاران اطمینان خاطر می‌دهیم که آینده منطقه چیتگر بسیار روشن است و از سرمایه‌گذاری در آن متضرر نخواند شد.

در ضمن سود به دست آمده از این سرمایه‌گذاری بسیار قابل توجه است و ممکن است پس از گذشت مدتی شما را شگفت‌زده کند.

تنوع بالا برای سرمایه‌گذاری

به طور کلی تنوع وسیعی برای سرمایه‌گذاری در چیتگر پیش روی سرمایه‌گذاران وجود دارد.

از جمله پروژه‌های باکیفیت، پرسود و مدرن در این منطقه می‌توانیم به شهرک ارتش اشاره کنیم.

این پروژه به لحاظ موقعیت و دسترسی شرایط مساعدی دارد و شما با سرمایه‌گذاری کم ریسک در این پروژه به سود بالایی خواهید رسید.

شهرک چیتگر تهران؛ مستعدترین منطقه پایتخت از نظر رشد ملک

به علت روند رو به رشد ساخت و ساز مناطق مسکونی و مراکز مختلف رفاهی و خدماتی در منطقه چیتگر، بسیاری از مردم به دنبال پیش خرید ملک در این منطقه هستند.

با توجه به متفاوت بودن نیازهای اشخاص برای سرمایه‌گذاری بهتر است از یک مجموعه قابل اطمینان کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *