شهرک الهیه غرب؛ منطقه‌ای مناسب برای سکونت و سرمایه‌گذاری

اگر به دنبال محله‌ای نوساز و غربی برای سکونت در تهران هستید، شهرک الهیه غرب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این شهرک مسکونی مساحتی در حدود 30 هکتار دارد و در منطقه 22 و در شمال غربی تهران واقع شده است.

دسترسی از این شهرک به شریان‌های اصلی تهران یعنی اتوبان‌های همت، رسالت و حکیم بسیار آسان است. همچنین این شهرک در نزدیکی شهرک دانشگاه شریف، مروارید شهر، نگین غرب و شهرک شهید خرازی قرار دارد.

شهرک الهیه غرب

در این مطلب از مجموعه با ملک، ویژگی‌های این منطقه مسکونی را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

معرفی مختصر شهر‌ک ا‌لهیه غر‌ب

شهرک الهیه غرب یکی از شهرک‌های واقع شده در منطقه 22 تهران است که مساحتی در حدود 30 هزار دارد و از 541 قطعه زمین با کاربری مسکونی و بعضا مسکونی-تجاری تشکیل شده است.

معمولا املاکی که در این شهرک ساخته می‌شوند، از ویژگی‌های کلی یکسانی برخوردار هستند. به طور کلی، بر خیابان اصلی در این شهرک 30 متر و بر خیابان‌های فرعی 12 متر است.

همچنین تراکم منطقه هم 60 درصد برآورد شده است. در رابطه با املاکی که در این شهرک ساخته می‌شوند، معمولا این املاک از نوع سه طبقه مسکونی، یک طبقه همکف یا پارکینگ و یک طبقه زیرزمین (اختیاری) هستند. همچنین متراژ املاک هم در این منطقه معمولا بیشتر از 100 متر است.

املاکی که در شهرک الهیه غرب وجود دارند، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. به عنوان مثال، تمام املاکی که در قطعات شمالی و جنوبی این شهرک ساخته می‌شوند، فرم جنوبی دارند.

شهرک الهیه غرب

به این معنی که حیاط و فضای سبز تمام قطعات پشت به پشت هم است. در واقع، در این شهرک تنها امکان ساخت ملک به این صورت معماری وجود دارد.

از نظر شرایط آب‌وهوایی، الهیه غرب در یکی از پاک‌ترین مناطق آب‌وهوایی تهران قرار گرفته است. این منطقه با قرار گرفتن در کوهپایه رشته‌کوه البرز و در نزدیکی یکی از بهترین چشمه‌های طبیعی تهران، معمولا آب‌وهوایی تمیز و به دور از گردوغبار دارد.

مزایای سرمایه‌گذاری در املاک شهر‌ک ا‌لهیه غر‌ب

با توجه به اینکه در بخش‌های تهران شهرک‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای سکونت یا سرمایه‌گذاری به سراغ خرید ملک در آن‌ها بروید، این سوال مطرح می‌شود که چرا از میان این مناطق، شهرک الهیه غرب گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

پروژه‌های ساختمانی زیادی در شهرک الهیه غرب در حال اجرا هستند

در حال حاضر پروژه‌های زیادی در منطقه شهر‌ک ا‌لهیه غر‌ب در حال انجام هستند و همین باعث شده است تا برای سکونت یا سرمایه‌گذاری در این شهرک، گزینه‌های انتخاب زیادی را متناسب با سلیقه و بودجه پیش روی خود داشته باشید.

وجود املاک متنوع با برچسب‌های قیمتی مختلف

از جمله دیگر دلایلی که شهرک الهیه غرب را از بسیاری از مناطق مسکونی کشور متمایز کرده است، امکان خرید ملک با بودجه دلخواه است. تنوع ملک در این شهرک بسیار زیاد است و تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید ملک دلخواه خود را خریداری کنید.

امکان خرید یا پیش‌خرید در الهیه غرب

برای سرمایه‌گذاری یا حتی سکونت در بسیاری از مناطق تهران، باید برای خرید ملک به صورت نقدی اقدام کنید و خبری از پیش‌فروش آپارتمان نیست. این در حالی است که در شهر‌ک ا‌لهیه غر‌ب امکان خرید املاک را به صورت پیش‌خرید هم دارید که موسوم به پیش فروش آپارتمان در چیتگر میباشد .

شهرک الهیه غرب

ارزش بالا برای سرمایه‌گذاری

اگر به خرید ملک به دید سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنید، شهرک الهیه غرب بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

این شهرک در منطقه 22 واقع شده است. منطقه 22، آخرین منطقه شهرداری تهران است و از آن به عنوان یک منطقه رو به توسعه یاد می‌شود.

به همین خاطر، پتانسیل زیادی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود دارد. اگر به دنبال خرید ملک جهت سکونت یا سرمایه‌گذاری هستید، توصیه می‌کنیم نیم‌نگاهی به املاک موجود در شهرک الهیه غرب داشته باشید.

مراکز تفریحی و تجاری نزدیک به شهرک الهیه غرب

شهر‌ک ا‌لهیه غر‌ب به دلیل واقع شدن در شمال غرب تهران و در نزدیکی شریان‌های اصلی این شهر، به بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری نزدیک است.

از جمله مراکز تفریحی نزدیک این شهرک می‌توان به پاراگلایدر آسمان تهران، باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، شهرک غزالی، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر اشاره کرد.

از جمله مراکز تجاری نزدیک الهیه غرب می‌توان به مراکز زیر اشاره کرد:

  • ایران مال
  • مجتمع تجاری خلیج فارس
  • مجتمع تجاری آسمان
  • برج پارسه

مراکز خدمات درمانی و آموزشی نزدیک به الهیه غرب

نزدیک به شهرک الهیه غرب، انواع مراکز خدمات درمانی و آموزشی وجود دارند که همه دارای بهترین امکانات هستند و به راحتی به آن‌ها دسترسی دارید.

از جمله مراکز درمانی نزدیک این شهرک می‌توان به مجتمع درمانی راد، مرکز درمانی توان‌بخشی امید فردا، مرکز بهداشتی و درمانی منطقه 22 شهرداری تهران و مرکز بهداشتی درمانی وردآورد اشاره کرد.

از جمله مراکز آموزشی الهیه غرب عبارتند از:

  • مدرسه دانش
  • دبستان دخترانه نور تعالی
  • مدرسه حضرت زینب
  • پردیس پژوهش دانشگاه
  • دانشگاه درسا دارو
  • دانشگاه شهر قدس

شرایط دسترسی شهرک الهیه غرب چطور است؟

ساکنان شهرک الهیه غرب دسترسی عالی به شریان‌های اصلی ترافیک تهران دارند و به راحتی می‌توانند از طریق این شریان‌ها به بخش‌های مختلف تهران در کوتاه‌ترین زمان بروند. از جمله این شریان‌ها می‌توان به اتوبان همت، اتوبان همدانی، اتوبان خرازی و اتوبان تهران-کرج اشاره کرد.

شهرک الهیه غرب

در نزدیکی شهرک الهیه غرب، شهرک‌های زیادی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرک دانشگاه شریف، مروارید شهر، نگین غرب و شهرک شهید خرازی اشاره کرد. همچنین اگر تمایل به استفاده از مترو دارید، این شهرک فاصله زیادی تا ایستگاه مترو وردآورد و خط صادقیه ندارد و در مدت چند دقیقه می‌توانید به این ایستگاه بروید.

سرمایه‌گذاری در املاک شهرک الهیه غرب با خدمات مشاوره با ملک

شهر‌ک ا‌لهیه غر‌ب یکی از شهرک‌های واقع در منطقه 22 تهران با پتانسیل رشد و سرمایه‌گذاری بالا است.

اگر قصد خرید ملک در این شهرک را و مایلید از قیمت آپارتمان در چیتگر مطلع شوید، می‌توانید از خدمات مشاوره مجموعه با ملک استفاده کنید. کارشناسان ما با تسلط کافی بر این منطقه، می‌توانند بهترین گزینه‌های خرید ملک در شهرک الهیه غرب را به شما معرفی کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *