چیتگر؛ منطقه‌ای محبوب برای سکونت و سرمایه‌گذاری

بهترین منطقه ی چیتگر برای زندگی کجاست ؟ منطقه 22 تهران آخرین منطقه از مناطق شهرداری این کلانشهر، جوان‌ترین منطقه و بزرگ‌ترین منطقه تهران از نظر وسعت است.

این محله در حال توسعه در سال‌های اخیر به مقصد محبوب سرمایه‌گذاران بازار املاک تبدیل شده است و پروژه‌های بسیاری در آن در قالب برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی در حال ساخت هستند.

اما اگر قصد ما از خرید یا پیش فروش آپارتمان در چیتگر، سکونت باشد، بهتر است کدام محله را انتخاب کنیم. در این مطلب از مجموعه با ملک برخی از گزینه‌های بهترین منطقه چیتگر برای زندگی را با هم مرور می‌کنیم.

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی

چگونه بهتری منطقه چیتگر را برای زندگی انتخاب کنیم؟

هدف برخی از سرمایه‌گذاران بازار املاک، خرید آپارتمان و سپس فروش آن بعد از افزایش قیمت ملک است.

اما ممکن است خریدار بخواهد خود در آن واحد زندگی کند. همچنین ممکن است شما بخواهید در چیتگر واحدی را در یکی از برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی اجاره کنید.

در چنین مواردی باید نکات مختلفی را بررسی کنید. نکته اول این که بدانید در این منطقه چند محله و شهرک وجود دارد و با مزایا و معایب هر یک از آن‌ها آشنا شوید.

در ادامه برخی از نکات مهم را در این زمینه با هم بررسی می‌کنیم:

• بررسی شرایط دسترسی محله و ساختمان از جمله نزدیکی به بزرگراه‌ها و سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی مانند ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی
• بررسی امکانات محلی و وجود مراکز خدماتی و تجاری مانند: بیمارستان، کلینیک درمانی، داروخانه، مدرسه، دانشگاه، بانک‌ها و موسسات مالی دیگر، نانوایی‌ها، سوپرمارکت و هایپرمارکت، پاساژها، رستوران‌ها، کافه‌ها، خشکشویی و غیره
• بررسی قیمت خرید و اجاره ملک در محله مورد نظر
• بررسی پروژه‌های موجود در محله مورد نظر و امکانات آن‌ها
• نزدیکی به مراکز تفریحی مانند بوستان‌ها، مسیرهای دوچرخه‌سواری، باشگاه‌های ورزشی و غیره
• بررسی میزان ترافیک مسیرها و شلوغی محله
• بررسی سن ساختمان‌ها و قدمت محله

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی کدام منطقه است؟

منطقه 22 تهران دارای محله‌ها و شهرک‌‌های بسیاری است. هر یک از این محله‌ها و شهرک‌ها دارای چندین پروژه ساختمانی جدید و املاکی با قدمت بالاتر هستند.

همچنین می‌توانید فاصله این محله‌ها را با ایستگاه‌های مترو، بزرگراه‌های شهید همدانی، شهید خرازی و اتوبان تهران-کرج از روی نقشه گوگل بررسی کنید.

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی

در ادامه برخی از محله‌های محبوب چیتگر را برای زندگی با هم بررسی می‌کنیم.

محله دریاچه چیتگر :

دریاچه چیتگر یکی از توریستی‌ترین و پربازدیدترین مناطق در منطقه 22 است.

در غرب این دریاچه، شهرک چیتگر و در شرق آن محله گلستان غربی قراردارد.

خیابان‌های اطراف دریاچه به‌ویژه در ضلع شمالی جزو محله دریاچه چیتگر به‌شمار می‌آیند.

این محله از جمله محبوب‌ترین محله‌های چیتگر برای راه‌اندازی کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری در مسکن به قصد سکونت است.

البته قیمت املاک این محله معمولا کمی بیشتر از محلات دیگر چیتگر است.
محله آبشار، یکی از بهترین مناطق چیتگر برای زندگی
یک گزینه برتر دیگر برای سکونت در منطقه 22، محله آبشار است.

این محله در شمال منطقه 22 در نزدیکی بوستان آبشار تهران قرار دارد.

نزدیکی به این بوستان و نیز بوستان لتمان کن، بیمارستان تریتا و دریاچه شهدای خلیج فارس باعث افزایش محبوبیت املاک این منطقه شده است.

همچنین ساکنان برج‌های این منطقه به‌راحتی می‌توانند از طریق بزرگراه شهید خرازی به دیگر نقاط این منطقه و شهرهای تهران و کرج دسترسی داشته باشند.

محله صدرا در منطقه 22 تهران

اگر به‌دنبال بهترین منطقه چیتگر برای زندگی باشید، محله صدرا یکی از گزینه‌های پیش روی شما است. این محله در شرقی‌ترین نقطه چیتگر قرار دارد و با منطقه 5 شهرداری تهران همسایه است.

محله و شهرک صدرا بین دو بزرگراه همت و شیخ فضل‌الله نوری قرار دارند. از مناطق دیدنی و مراکز نزدیک به این محله نیز می‌توان از استادیوم آزادی، پارک ارم و پارک جنگلی خرگوش دره نام برد.

محله کوهک، محله‌ای محبوب برای زندگی در چیتگر

برخی از بهترین پروژه‌های منطقه چیتگر در اطراف بلوار کوهک و در داخل محله کوهک واقع شده‌اند.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه نارنجستان 1 و 2، پروژه رادین، پروژه مدیران شهرداری 2، پروژه آترا، پروژه همسا، پروژه آفتاب مهتاب، پروژه البرز، پروژه امپریال، پروژه فرزانگان و پروژه شمیم رحمت 3 اشاره کرد.

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی کجا میباشد

 

بوستان جنگلی چیتگر و بوستان بانوان چیتگر در غرب این محله، دریاچه شهدای خلیج فارس در شمال غربی آن و پارک جنگلی خرگوش دره نیز در غرب این محله قرار دارد.

محله شریف

شهرت محله شریف به‌خاطر شهرک دانشگاه صنعتی شریف است اما برخی از محبوب‌ترین شهرک‌های منطقه 22 برای سرمایه‌گذاری و سکونت نیز در این محله یا اطراف آن قرار دارند که شهرک الهیه غرب و شهرک شهید خرازی از جمله آن‌ها هستند.

از سوی دیگر بزرگراه‌های شهید خرازی و شهید همدانی از شمال و جنوب این محله می‌گذرند. البته فاصله این محله با ایستگاه‌های مترو منطقه 22 کمی بیشتر است.

محله دهکده المپیک

دهکده المپیک یکی از محله‌های محبوب چیتگر برای زندگی است. این محله از محلات قدیمی تهران و منطقه 22 به‌شمار می‌آید؛ با این حال طی دو دهه اخیر تغییرات زیادی در آن به وجود آمده است.

برای مثال برخی از خانه‌ها بازسازی شده‌اند و برخی دیگر جای خود را به پروژه‌های جدید داده‌اند. اتوبان‌ شهید همت این محله را به دیگر نقاط پایتخت متصل می‌کند. این محله همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجاره خانه و نیز اجاره سوئیت برای کوتاه‌مدت است.

محله مروارید شهر

مروارید شهر غربی‌ترین نقطه از منطقه 22 و نبض تپنده ساخت و ساز در این منطقه است.

در این منطقه پروژه‌های زیادی در دست ساخت هستند و برخی از آن‌ها نیز تکمیل شده‌اند.

اگرچه هم‌اکنون افراد بسیاری در خانه‌های نوساز این محله زندگی می‌کنند اما باید توجه داشت که مروارید شهر جوان‌ترین محله در چیتگر است.

بنابراین هنوز برخی از امکانات محلی و زیرساخت‌های شهری آن تکمیل نشده‌اند. البته همین ویژگی این محله را به یکی از بهترین نقاط چیتگر برای سرمایه‌گذاری به‌ ویژه با روش پیش خرید تبدیل کرده است؛ زیرا می‌توان افزایش قیمت زیادی را برای املاک این محله در آینده نزدیک انتظار داشت.

شهرک چیتگر

قطعا شهرک چیتگر را می‌توان یکی از بهترین منطقه های چیتگر برای زندگی معرفی کرد.

شهرک چیتگر در شمال دریاچه چیتگر، شمال اتوبان شهید همدانی، جنوب بازار بزرگ ایران مال و شرق دریاچه چیتگر قرار دارد.

شهرک چیتگر از جمله خوش‌آب‌وهواترین مناطق منطقه 22 است و برخی از زیباترین برج‌ های چیتگر در آن قرار دارند.

قیمت املاک این منطقه نیز نسبت به برخی محله‌های دیگر بیشتر است.

مزیت بزرگ این منطقه نیز در این است که در قلب منطقه 22 واقع شده است و ساکنان آپارتمان‌های این محله می‌توانند در زمان بسیار کمی به معروف‌ترین مراکز تفریحی و تجاری این منطقه مانند ایران مال، بام لند، دریاچه و پارک جنگلی چیتگر و آبشار تهران دسترسی داشته باشند.

خرید ملک و زندگی در بهترین منطقه چیتگر با خدمات مشاوره با ملک

اگر قصد دارید در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا، مدرن و با پتانسیل بالا برای کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری زندگی کنید، منطقه 22 از بهترین مناطق پایتخت برای این منظور است.

ما در مجموعه با ملک بر روش‌های سرمایه‌گذاری در املاک منطقه 22 تمرکز داریم و می‌توان بهترین قیمت آپارتمان در چیتگر و همچنین گزینه‌های خرید، پیش خرید، رهن و اجاره، مشارکت در ساخت و تهاتر املاک در نقاط مختلف چیتگر را به شما معرفی کنیم.

برای دریافت این خدمات کافی است با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *