با آموزش فروش ملک، املاک خود را با قیمت بالا بفروشید

تفاوتی ندارد که شما یک انبوه‌ ساز هستید و یا می‌خواهید ملک شخصی خود را بفروشید، آموزش فروش ملک به شما کمک می‌کند تا ملک باارزش خود را با قیمتی بالاتر و در زمانی کوتاه‌تر بفروشید.

درواقع تکنیک‌ های فروش ملک رازهای سری هستند که توسط فروشندگان استفاده می‌شوند تا املاک را با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی خود بفروشند.

به همین خاطر شما به‌ عنوان یک فروشنده، باید با تمام این تکنیک‌ ها آشنایی داشته باشید. برای مثال دکوراسیون خانه به شما کمک می‌کند تا توجه خریداران را به ملک خود جلب کنید.

آموزش فروش ملک

درصورتی‌که خانه‌ های خالی شاید جذابیت زیادی برای خریداران نداشته باشند. در این مطلب به‌صورت کامل به آموزش فروش ملک می‌پردازیم.

چرا آموزش فروش ملک اهمیت زیادی دارد؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا آموزش فروش ملک اهمیت زیادی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بدون یادگیری تکنیک‌ های فروش ملک، شما تنها یک فروشنده ساده هستید و نمی‌توانید ملک خود را به شکل حرفه‌ای برای خریداران پروموت کنید.

همچنین امکان معرفی ویژگی‌های خاص ملکتان را برای خریداران نخواهید داشت.
از طرف دیگر، شما به‌عنوان فروشنده همواره باید به دنبال راه‌هایی برای فروش ملک خود با قیمت بالاتر باشید که این امر بدون استفاده از تکنیک‌ های فروش امکان‌ پذیر نیست.

البته باید اشاره کرد که تکنیک‌های فروش ملک تفاوت زیادی با روش‌هایی مانند بزرگنمایی ویژگی‌ های یک ملک دارند.

درواقع این تکنیک‌ ها به شما کمک می‌کنند تا ویژگی‌ های ملک خود را به شکل صحیح‌ تری برای خریداران بیان کنید.
یکی از مهم‌ترین دلایل آموزش فروش ملک، افزایش رقابت است.

آموزش فروش ملک

اگر یک انبوه‌ ساز هستید، احتمالا رقبای زیادی دارید که آن‌ها نیز می‌خواهند ملک خود را با قیمت بالا بفروشند.

حال اگر شما از تکنیک‌ های فروش ملک استفاده کنید، می‌توانید از رقبای خود سبقت گرفته و خانه‌های خود را با قیمت بالاتری بفروشید.

این رو بدانید که قبل از فروش یک ملک شما بایست راهنمای خرید ملک را بدانید، چون در واقع هرچه راه های زیاد را بلد باشید در نهایت اگر ملکتان واقعا خوب نباشد نمیتوانید به ارزش واقعی اش بفروش رسانیدش .

آموزش تکنیک‌های کاربردی فروش ملک

برخی از ادویه‌ ها و مواد اولیه جزو رازهای سری دستور تهیه یک غذا هستند که تنها آشپز های حرفه‌ای از آن‌ ها اطلاع دارند. برخی تکنیک‌ های کاربردی فروش ملک نیز به این ادویه‌ ها شبیه هستند.

با آموزش تکنیک‌ های کاربردی فروش ملک، شما به یک سرآشپز حرفه‌ ای تبدیل می‌شوید که مشتریان برای غذا های پخته شده توسط او صف می‌کشند.

حال ملک شما همان غذای سرآشپز هستند که با استفاده از تکنیک‌های فروش، می‌توانید خریداران زیادی را برای خرید آن پیدا کنید. در ادامه به آموزش برخی از مهم‌ترین تکنیک‌ های کاربردی فروش ملک می‌پردازیم.

مشخص کردن قیمت ملک مطابق با شرایط بازار

یکی از مهم‌ترین مباحث در آموزش فروش ملک، انتخاب قیمت واقعی است.

بازار آزاد این امکان را به شما می‌دهد که ملک خود را با هر قیمتی برای فروش بگذارید. اما خریداران تنها به سمت املاکی جذب می‌شوند که قیمت آن‌ها منطقی‌تر است.

Real estate sales training

به همین خاطر شما باید قیمت ملک خود را به شکلی منطقی و مطابق با شرایط بازار تعیین کنید.

البته تعیین قیمت کمی بالاتر از ارزش واقعی ملک می‌تواند دست شما را در هنگام مذاکره با خریداران باز نگه دارد تا بتوانید با کمی تخفیف، ملکتان را با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی بفروشید.

آماده کردن ملک برای برگزاری شوروم

اشخاصی که تجربه ی کار در املاک را دارند میدانند که خریداران با چشمان خود خرید می‌کنند و به همین خاطر برای فروش بهتر ملک، شما باید بتوانید توجه آن‌ها را در همان ثانیه‌ های اول به ملک خود جلب کنید.

برای این کار تنها کافی است دکوراسیونی زیبا انتخاب کرده و یک شوروم برگزار کنید.

تمام خریداران می‌توانند به ملک شما در ساعات مشخص شده مراجعه کرده و از آن بازدید کند. یک پذیرایی مختصر نیز می‌تواند حس بسیار خوبی به خریداران بدهد.

آموزش فروش خانه و آپارتمان

مطمئن باشید که در صورت برگزاری یک شوروم، خریدارن برای خرید ملک شما با یکدیگر رقابت شدیدی آغاز می‌کنند.

از ملک خود عکس‌های حرفه‌ای بگیرید

طی‌ سال‌ های اخیر فروش املاک در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش بسیار رایج شده است. به همین خاطر شما باید برای انتشار آگهی در این پلتفرم‌ها، عکس‌هایی زیبا و حرفه‌ای از ملک خود ثبت کنید.

دکوراسیون مناسب و عکاسی در ساعت‌ هایی که نور زیادی ملک وجود دارد می‌تواند باعث حرفه‌ای‌تر شدن عکس‌های شما شود. همچنین استفاده از دوربین‌هایی با زاویه عکاسی واید می‌تواند ملک شما را بزرگ‌تر جلوه دهد.

مذاکره با خریداران مختلف؛ از مهم‌ترین تکنیک‌های آموزش فروش ملک

برخی از افراد تصور می‌کنند که مذاکره بر سر قیمت ملک با خریداران بیهوده است و به همین خاطر صرفا با یک قیمت مقطوع قصد فروش ملک خود را دارند. اما این تصور کاملا غلط است.

چرا که بسیاری از خریداران صرفا با کمی تخفیف، ملک شما را خواهند خرید و به همین خاطر یکی از مهم‌ترین تکنیک‌ها در آموزش فروش ملک، مذاکره با خریداران است.

باید اشاره کرد که در فرایند مذاکره شما می‌توانید ویژگی‌های مثبت ملک خود را پررنگ کرده و خریداران را متقاعد کنید که ملکتان را با قیمت تعیین شده خریداری کنند.

تعمیرات خانه‌های قدیمی می‌تواند قیمت آن‌ها را افزایش دهد

اگر قصد فروش یک ملک قدیمی را دارید، فروش آن با شرایط نامناسب اصلا کار صحیحی نیست. بلکه صرفا با انجام برخی تعمیرات ظاهری مانند تغییر کفپوش و یا رنگ‌آمیزی دیوارها، شما می‌توانید قیمت ملک خود را به‌شدت افزایش دهید.
تعمیراتی که می‌توانند قیمت املاک قدیمی را افزایش دهند عبارت‌اند از:
• افزایش متراژ با حذف دیوارهای اضافی
• نوسازی سرویس‌های بهداشتی
• نصب یک سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
• تغییر کفپوش
• رنگ‌ آمیزی دیوارها و سقف
• تعبیه سیستم نوپردازی مدرن (هالوژن)
• نصب کناف
• جایگزینی پنجره‌های قدیمی با مدل‌های دوجداره

از تعریف کردن درباره ملک خود نترسید

برخی از فروشندگان، نسبت به تعریف کردن از ملک خود ترس زیادی دارند.

درصورتی‌ که خریداران تنها ظاهر ملک شما را می‌بینند و از برخی ویژگی‌های مهم آن بی‌اطلاع هستند.

برای مثال اگر ملک شما به خدمات تفریحی و درمانی دسترسی مناسبی دارد، یک ویژگی بسیار مهم به‌شمار می‌آید که باید آن را در هنگام معرفی ملک به خریداران گوشزد کنید.

قدرت مذاکره را دست کم نگیرید

همان‌طور که اشاره شد، مذاکره با خریداران برای فروش ملک می‌تواند گزینه‌ ای فوق‌العاده برای فروشنده باشد.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، مذاکره تنها برای کاهش قیمت نیست و شما می‌توانید با ارائه روش‌ های مختلف پرداخت مانند پرداخت اقساطی، نظر خریداران را برای خرید ملک خود جذب کنید.

پیش فروش ملک یکی از محبوب‌ترین روش‌های فروش است

با افزایش قیمت ملک در ایران، بسیاری از خریداران توانایی پرداخت مبلغ ملک را به‌صورت یکجا ندارند.

به همین خاطر به دنبال املاکی با قیمت پایین‌تر هستند و در بسیاری از موارد از خرید پشیمان می‌شوند. اینجاست که روش پیش فروش می‌تواند برای ملک شما تقاضای زیادی ایجاد کند.

در این روش، شما در هنگام ساخت ملک قسمتی از مبلغ آن را به‌صورت نقدی دریافت می‌کنید و باقی‌مانده مبلغ ملک به‌صورت اقساطی توسط خریدار پرداخت می‌شود.
با انتخاب روش پیش فروش، شما می‌توانید تامین مالی پروژه خود را با کم‌ترین زحمت انجام دهید و در عین حال ملک خود را قبل از پایان ساخت، فروخته باشید.

آموزش فروش ملک و خانه

در حال حاضر پیش فروش یکی از بهترین و محبوب‌ ترین روش‌ های فروش ملک در ایران به‌ شمار می‌آید که در میان خریداران و فروشندگان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

برای دیدن لیست پروژه های محبوب ما میتوانید به پیش فروش آپارتمان در چیتگر مراجعه کنید .

در ماه‌های مناسب ملک خود را برای فروش بگذارید

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌ ها در آموزش فروش ملک که کم‌تر فروشنده‌ ای به آن توجه می‌کند، فروش ملک در ماه‌های مناسب است.

عموما تقاضا برای خرید ملک در شش ماه اول سال بسیار بیشتر از شش ماهه دوم سال است و به همین خاطر در این بازه زمانی املاک با قیمت بالاتری معامله می‌شوند.

به همین خاطر شما باید ملک خود را در این ماه‌ها برای فروش بگذارید.

باید اشاره کرد که فصل تابستان در ایران بهترین فصل برای فروش ملک است. چرا که خریداران می‌خواهند قبل از شروع فصل سرما و باز شدن مدارس، خانه خود را خریداری کنند.

آموزش فروش ملک برای انبوه‌سازان و پیمانکاران

آموزش فروش ملک برای انبوه‌ سازان و پیمانکاران تفاوت‌ های جزئی با آموزش فروش ملک برای افراد معمولی دارد. اگر یک انبوه‌ساز هستید، باید روی برندینگ و بازاریابی مجموعه خود برای فروش ملک وقت زیادی بگذارید.

چرا که خریداران به دنبال شرکت‌هایی با اعتبار و سابقه مناسب برای خرید ملک هستند. شما می‌توانید با تبلیغات محیطی و اینترنتی، برند خود را به خریداران ملک در سراسر کشور معرفی کنید.

آموزش های فروش ملک

همچنین پیش فروش خانه نیز به‌ عنوان یک روش محبوب، می‌تواند تقاضای زیادی را برای املاک شما به وجود آورد.
سپردن فروش ملک توسط انبوه‌سازان به شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در این زمینه نیز جزو مباحث بسیار مهم در آموزش فروش ملک به‌صورت اصولی است.

چرا که این شرکت‌ها با استفاده از فروشندگان حرفه‌ای و اجرای تکنیک‌ های عنوان‌شده در این مطلب، می‌توانند ملک شما را با قیمت بسیار مناسب بفروشند.

با ملک، بهترین مرجع پیش برای خرید خانه در تهران

فروشندگان با آموزش نکات فروش ملک می‌توانند املاک را با قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن بفروشند.

یادگیری این نکات به آن‌ها کمک می‌کنند تا در ارزش‌ گذاری و معرفی املاک مهارت بیشتری داشته باشند و بتوانند نظر خریداران را برای خرید ملک جلب کنند.

همچنین صاحبان ملک می‌توانند مراحل فروش خود را به یک مجموعه معتبر بسپارند.

آموزش فروش ملک

مجموعه با ملک، یکی از مراجع تخصصی در زمینه پیش فروش ملک است که سابقه‌ای بسیار طولانی و درخشان در این زمینه دارد. شما می‌توانید بهترین آپارتمان‌ های شهر تهران را از مجموعه ما پیش خرید کرده و سرمایه‌گذاری بسیار موفقی را تجربه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در با ملک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *