سرمایه گذاری در چیتگر آینده شما را تضمین خواهد کرد

چرا سرمایه گذاری در چیتگر ؟ کاهش ارزش پول ملی طی سال‌های اخیر باعث شده است که افراد به دنبال گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری برای حفظ ارزش سرمایه و پس‌انداز باشند.

یکی از بهترین و پرسودترین روش‌های سرمایه‌گذاری، خرید خانه یا ملک است.

اما انتخاب منطقه‌ای با پتانسیل رشد بالا در شهر بزرگی مانند تهران، قطعا برای افراد معمولی بسیار دشوار است.

به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تا مزایای سرمایه گذاری در چیتگر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق 22 گانه تهران برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک را به شما معرفی کنیم.

سرمایه گذاری در چیتگر

چرا سرمایه گذاری در چیتگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

طی سال‌های اخیر منطقه 22 توانسته به گزینه اول سرمایه‌گذاران در حوزه املاک تبدیل شود زیرا قیمت آپارتمان در چیتگر بیشترین مقدار رشد را در تمام مناطق تهران داشته است .

پتانسیل رشد بالا، شرایط آب‌وهوایی فوق‌العاده، امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر و قابلیت پیش ‌خرید بسیاری از پروژه‌های ساختمانی از جمله مهم‌ترین مزایای سرمایه گذاری در چیتگر به‌شمار می‌آیند.

دقیقا به دلیل وجود همین مزایا است که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری این منطقه را پیش خرید کرده‌اند. در ادامه با مزایای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران آشنا می‌شویم.

منطقه 22 از نظر رشد پتانسیل بی‌نظیری دارد

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در سرمایه‌گذاری در حوزه املاک باید در نظر داشت، پتانسیل رشد قیمتی منطقه مورد نظر برای سرمایه‌گذاری است.

سرمایه گذاری در چیتگر چطور است ؟

در میان تمام مناطق 22 گانه تهران، منطقه چیتگر از نظر پتانسیل رشد در شرایط بهترین قرار دارد. چرا که طراحی شهری در این منطقه کاملا مدرن است، امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی منطقه 22 در سطح مناسبی قرار دارند و ساختمان‌ها با بهترین متریال ساخته می‌شوند.

از طرف دیگر، تقاضا برای سرمایه گذاری در چیتگر همواره بالا است. این امر به افزایش قیمت مداوم املاک این منطقه منجر خواهد شد. درواقع اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری پرسود هستید، خرید ملک در این منطقه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات رفاهی، تفریحی و درمانی چیتگر فوق‌العاده هستند

تفاوتی ندارد که هدف شما از خرید ملک در چیتگر سرمایه‌گذاری است و یا به دنبال خانه‌ای مناسب برای سکونت هستید؛ در هر صورت شما به امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و خدماتی مناسبی نیاز خواهید داشت.

چرا که وجود این امکانات ارزش ملک شما را بالا خواهد برد و از طرف دیگر شما سکونتی دلپذیرتر خواهید داشت. خوشبختانه به علت معماری شهری اصولی و مدرن منطقه 22، ساکنین به انواع امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی و درمانی دسترسی خواهند داشت.

برخی از مهم‌ترین امکانات منطقه 22 عبارت‌اند از:

  • مجتمع بزرگ ایران مال (بزرگ‌ترین مال تجاری در خاورمیانه)
  • دریاچه زیبای چیتگر
  • مجموعه تفریحی و تجاری بام‌لند
  • مجموعه ورزشی آزادی
  • پارک جنگلی چیتگر
  • بیمارستان تریتا
  • آبشار تهران

باید اشاره کرد که موارد عنوان شده، تنها بخش کوچکی از امکانات منطقه چیتگر هستند.

همچنین شما با سرمایه گذاری در چیتگر، دسترسی بسیار مناسبی به اتوبان‌های حکیم، همت، تهران – کرج و آزادراه تهران – شمال خواهید داشت. به همین خاطر می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز شهر تهران و یا استان البرز سفر کنید. وجود این امکانات باعث شده است که منطقه 22 به گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک تبدیل شود.

کیفیت ساخت‌وساز در منطقه 22 بسیار بالا است

با وجود این که بسیاری از پروژه‌های ساختمانی در چیتگر به‌صورت انبوه‌سازی ساخته می‌شوند، کیفیت ساخت‌وساز در آن‌ها بسیار بالا است.

به علت سخت‌گیری سازمان‌های مربوطه، تمام انبوه‌سازان در این منطقه از مدرن‌ترین و اصولی‌ترین نقشه‌های معماری برای ساخت برج‌های منطقه 22 استفاده می‌کنند.

سرمایه گذاری در چیتگر

همچنین مصالح مورد استفاده در ساخت این برج‌ها نیز کیفیت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر، اگر کیفیت مصالح و اصولی بودن معماری ساختمان برای شما اهمیت زیادی دارد، سرمایه گذاری در چیتگر می‌تواند گزینه‌ ایده‌آل برای شما باشد.

آب‌وهوای چیتگر بسیار دلپذیر است

طی سال‌های اخیر، زندگی در مرکز شهر تهران به علت افزایش میانگین دما بسیار دشوار شده است. به همین خاطر انتخاب چیتگر برای سکونت می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده باشد.

آب‌وهوای منطقه 22 نسبت به دیگر مناطق تهران مساعدتر است و دمای میانگین پایین‌تری دارد.

این ویژگی تاثیر مثبت بسیار زیادی روی سرمایه گذاری شما در املاک چیتگر دارد. چرا که به مرور زمان آب‌وهوای تهران گرم‌تر خواهد شد؛ اما آب‌وهوای این منطقه شرایط مساعد خود را حفظ خواهد کرد.

در نهایت نیز بسیاری از افراد به سمت خرید خانه در این منطقه خواهند رفت. به همین خاطر تقاضا برای خرید ملک در چیتگر بالا خواهد رفت و در نتیجه شما می‌توانید سود بالایی از سرمایه‌گذاری خود به دست آورید.

سرمایه گذاری در برج‌های چیتگر؛ یک گزینه سودآور!

همان‌طور که می‌دانید، بخش زیادی از املاک منطقه 22 را برج‌های مرتفع مسکونی تشکیل می‌دهند.

به همین خاطر انتخاب واحدهای این برج‌ها یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در چیتگر به‌شمار می‌آید. برج‌نشینی و به‌طور کلی خرید واحدهای مسکونی برج‌های مرتفع مزایای زیادی دارد.

برای مثال شما می‌توانید از منظره بی‌نظیر و ابدی چیتگر در زمان زندگی در این برج‌ها لذت ببرید. از طرف دیگر امکان تعبیه شده در این برج‌ها از هر نظر ایده‌آل هستند.

برخی از امکانات رفاهی بی‌نظیر برج‌های منطقه 22 عبارت‌اند از:

  • استخر
  • هلی‌پد
  • سونا
  • سالن اجتماعات لوکس
  • لابی مجلل
  • لابی من 24 ساعته
  • سالن ورزشی
  • روف گاردن

باید اشاره کرد که برخی از برج‌های واقع در چیتگر نسبت به برج‌های دیگر گزینه بهتری برای سرمایه‌گذاری هستند. چرا که نوساز هستند و امکانات رفاهی فوق‌العاده و دسترسی بی‌نظیری دارند. از جمله این برج‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرمایه گذاری در چیتگر با پیش خرید

بسیاری از افراد به دلیل داشتن بودجه‌ای محدود از سرمایه گذاری در چیتگر منصرف می‌شوند. اما خبر خوب این است که بسیاری از پروژه‌های ساختمانی واقع در منطقه 22 امکان پیش خرید را برای خریداران فراهم کرده‌اند.

درواقع شما می‌توانید با بودجه‌ای بسیار محدود نیز در این منطقه صاحب خانه شوید. البته باید اشاره کرد که روش پیش خرید تنها برای خرید واحدهای پروژه‌های در حال ساخت فراهم است.

شما در این روش، تقریبا نیمی از مبلغ نهایی خرید واحد را به پیمانکار پرداخت می‌کنید و باقی‌مانده مبلغ تا زمان پایان پروژه به‌صورت اقساطی قابل پرداخت خواهد بود.

سرمایه گذاری در چیتگر

با توجه به این که شما با پیش خرید، واحد مورد نظر را با قیمت روز خریداری می‌کنید و بعد از اتمام پروژه به پرداخت مابه‌التفاوت قیمت نیازی نخواهید داشت، پیش‌خرید بهترین روش سرمایه گذاری در چیتگر به‌شمار می‌آید.

از طرفی شما به‌صورت قسطی صاحب خانه می‌شوید و از طرف دیگر می‌توانید پس از تحویل پروژه، واحد خود را با سود بالایی (به علت تورم) بفروشید.

با خدمات “با ملک” سرمایه گذاری موفقی در چیتگر داشته باشید

با توجه به شرایط حال حاضر بازار ملک، سرمایه گذاری در چیتگر می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی باشد که بودجه محدودی برای خرید ملک دارند. چرا که امکان پیش خرید بسیاری از واحدهای مسکونی در این منطقه وجود دارد و شما می‌توانید با یک پیش‌پرداخت منطقی، در منطقه 22 صاحب خانه شوید.

سرمایه گذاری در چیتگر

اگرچه سرمایه گذاری در چیتگر بسیار ایده‌آل است؛ اما شما برای خرید ملک در این منطقه باید با پروژه‌های برتر از نظر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی آشنایی داشته باشید.

به همین خاطر می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 از خدمات مشاوره‌ای با ملک استفاده کنید. ما در با ملک تلاش می‌کنیم تا برترین پروژه‌ها برای سرمایه گذاری در چیتگر را به شما معرفی کنیم تا سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *